lördag 17 april 2010

sömnsvårigheter

Jag har nog aldrig i mitt liv haft svårt att sova. Men nu! Kunde inte somna.... vaknade och hostade en stund under natten och sen när jag hade min efterlängtade sovmorgon kunde jag inte somna om efter jag hörde petter o kerstin gå ner.
Fattar inte varför det ska vara såhär! Eller, jo det gör jag nog. Jag håller på och förbereder så mycket inför Örnexpo, så jag ligger och tänker jobb när jag ska sova och det är ingen bra kombination.

Imorgon ska jag ha lite special fotograferingar för att få nya roliga bilder. Så jag kommer väl planera dom i natt då!

Störande!

3 kommentarer:

Annica sa...

Hmm, jobbigt! När jag har haft svårt att sova pga att jag tänkt för mycket på jobbet så har jag haft ett block och en penna vid sängen. Sen skriver man ner alla fantastiska idéer man får, eller grejer som man måste göra, under natten. Det har i alla fall hjälpt mig att släppa tankarna och kunna somna om...

Värt att testa kankse?

Kram

C sa...

Härligt att få jobba som fotograf!! :)
Hoppas du får en skön helg!!

Anonym sa...

Vad för speciellt bilder? nu blir jag nyfiken :):) Har själv idé-torka!!