måndag 27 september 2010

Vanlig går och tråkig!

Jag tycker alltid det är så svårt att skriva, för jag har ju ingen aning om vilka som läser!

Är det eventuella kunder som läser eller är det bara vänner?
Det är jobbigt när ens person är en jobb eller att ens jobb är en personlighet.

Skriver jag att jag att jag inet är nöjd med mig själv och mitt jobb, kommer då kunderna låta bli att komma till mig?

Om jag skriver att är trött kommer dansbarnens föräldrar tycka att jag är dålig lärare då?

Idag iallafall känner jag mig mycket missnöjd med allt!
jag känner ingen inspiration!
Jag tar klagomål så personligt och önskar just för stunden att jag hade ett vanligt jobb där jag går till jobbet, gör det jag ska och går hem sen och kan lämna jobbet på jobbet. Jag vill vara vanlig grå och tråkig!

Men sen vet jag ju att jag älskar mitt jobb (för det mesta) men just idag är ingen bra dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser! Och jag tycker att du är en super-dans-lärare! Kram Anna (www.franskanetillnorrland.blogg.se)

Sanber sa...

Å jag läseR! =)
Och kan meddela att man får ha sånna där dagar då nästan inget känns bra! Men sen kan man vända mycket oxå : om du skriver att du är missnöjd över arbetet - Laila du är ju bara proffsigt kritiserande mot dig själv för att hitta nya vägar att utvecklas och komma med nya ideer!

Har svårt att tro att någon tycker du är en dålig lärare om du skulle va trött en dag! Titta på hur barnen upplever dansen, är de glada? Längtar de dit?! DÅ gör du rätt! :D

Jag tycker minsann allafall att alla skepnader av vår Laila är hur bra som helst! ;)