torsdag 13 november 2008

Monster!!

Vet inte hur många gånger jag sprungit upp till Stina för att hon ropar och har sett monster. Troligen har hon kommit på att hon inte behöver somna när hon är rädd för monster. Men jag börjar bli irriterad. Hur ska man hantera något sånt?! Gå och leta monster? Tjata om att dom inte finns? Nu till sist tände jag en lampa till. suck...

Mitt största problem just nu är att få på ungarna kläder! Alltid bråkar vi för att komma iväg till dagis. Hur svårt måste det vara?!?!!?

MAMMMA monster!!!
ännu en lampa tänd...

när vi ska iväg skiter ena ungen och när man nästan fått på andra alla kläder då skriker hon att hon måste bajsa! kläderna är för små! halsduken sticks! Kerstin vifftar av sig vantarna så fort jag fått på dom. LÄNGTAR till sommaren då dom kan gå ut utan kläder!

Har haft på mig stegräknaren nu flera dagar men hur sjutton kommer man upp till 10 000 steg!? Jag kommer till 7000typ och då tycker jag att jag har gått MYCKET! Men jag tror ärligt talat att min stegräknare inte är tillräckligt känslig för mina steg, jag flyter fram för lätt!

Har börjat köpa julklappar, så roligt! Men önskar jag hade mycket mer pengar! Nu får barnen verkligen bara det dom behöver eller det roligaste.

Skit oxå! Nu dog fjärrkontrollen! P är och spelar ikväll så jag får väl gå och lägga mig o titta på Sex in the city istället :-)

1 kommentar:

Annica sa...

Ha, ha vad roligt inlägg! Känns skönt att Frank än så länge accepterar det han får på sig...

Jag har lite svårt att få K att klämma ur sig när han kan åka upp till Ö-vik. Jag återkommer!!

Kram