onsdag 26 november 2008

ÖPPET HUS!

Ok. jag har varit dålig på att skriva.
Hörde Magnus Uggla förklara att ska man ha en blogg måste man skriva VARJE dag!!
Skit samma, det är iallafall itne lika många som läser min blogg som hans.

Nu har jag iallafall fullt upp med att fixa för Öppet hus som jag ska ha i studion på lördag.
Satsar fullt ut med annons i tidningen, försöker sätta upp lappar lite här o där, nya skyltfönster och bilder inne, massa pyssel och så bjuder jag på fika.
Hoppas verkligen det kommer några!!! Annars lär jag ju fika upp allt själj och det är inte bra eftersom jag försöker banta duktig (kanske inte SÅ duktigt eftersom jag just ätit glass) men ganska duktigt iallafall.

Det är kul att få fixa iordning och satsa på min karriär och inte bara gå på sparlåga.

Men det är ganska stressigt eftersom mina föräldrar kommer imorrn och jag borde ha städat hemma oxå, o så ska vi hinna fixa ordnign skyltfönster med hjälp av pappa OCH byta golv i hallen hemma OCH adventspynta OCH förbereda för kalas på söndag.
Jaja, det är KUL iallafall!

Inga kommentarer: