söndag 21 september 2008

Fotat barnen


Vad svårfotad Kerstin är. Stina fotade jag ju mycket mer när hon var liten eftersom jag hade studion hemma och kunde fota henne så fort hon var på bra humör. Så Stina vet verkligen vad man ska göra framför kameran (även fast hon inte alltid VILL göra det) Men Kerstin är riktigt svår. Helst vill hon ju sitta i mammas knä, vilket ledde till att hon krockade med kameran och fick fläskläpp.... suck.... Iallafall så blev det väl några bra bilder iallafall. Se ovan.

Det som är mest frustrerande just nu är att Kerstin är så otrolig mammig. Hon ska bara klänga på mig och hänga i byxorna. Jag vet inte alls vad jag ska göra annorlunda för att få ordning på det. När hon är med Petter så hon inte ser eller hör mig duger han men vet hon vart jag finns så har han inte en chans. Önskar en mirakelkur på mammighet.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hello darling!
Loa ligger och gråter och vill inte somna. Eller ja, han vill somna medan han håller mig i handen... Och jag vill bara käka schweizernöt och se på tv...*suck*

Vilka fina bilder på ungarna! Vad fin Stina blev i håret! Och hon har jeans på sig!:-)

Dags att göra kväll. Önska mig lycka till inför imorn!;-)
Kraaam!

Annica sa...

Hej hej hallå blogg-Laila!

Vad lustigt att vi båda hakat på bloggtrenden (fast vi var nog liiite sena kanske...)! Kul att läsa - och jag avundas alla fina bilder ni har på Stina och Kerstin. Nästa gång vi ses får vi köpa ett fotopaket av dig så att vi får "riktiga" bilder på Frank!

Nu ska jag ner på stan och shoppa lite till dopet. Kram