fredag 19 september 2008

Nu ska jag börja blogga!

Om man bara fattar hur det här funkar så......

Stina gick just upp ur sackosäcken och sa att hon ville gå och spotta i toaletten och så sprang hon iväg och kräktes. Tror (och hoppas) att det var pga allt godis hon har tryckt i sig ihop med en stor flaska välling. När hon var färdig sprang hon tillbaka och fortsatte skratta till Teletubbies så hon mår nog bra.
Nu kommer hon och kryper ner i famnen och gosar in sig för att dragandes i mitt hår somna så sött.
Lilla Kerstin sov i 2½ timme idag så jag har hunnit sitta massor på internet och surfat inför bröllopet :-)
Det enda som kretsar i mitt huvud nu är bröllop och jobb.
Alla kära vänner får jobb och har sånt flyt men jag känner mig väldigt oattraktiv på arbetsmarknaden just nu. Har inte haft ett vanligt jobb på 7 år! Jag har ju bara satsat som fotograf. Men nu tar mammadagarna slut och det är ju dom jag lever på. Så ett 30% jobb skulle vara toppen! Då får jag en fast inkomst plus hinner jag jobba med företaget oxå. Men sån tur har man väl inte. Det vore kul med ett vanligt jobb där man har arbetskamrater..... fast jag älskar ju egentligen mitt jobb.... Känner mig väldigt kluven.
Nåja, nu ska vi se om det här funkar. Undra om det är någon som läser det här!?

1 kommentar:

Unknown sa...

Hihi, jag har läst ditt första inlägg nu! Blir ju jättebra de där!:-) Och vilken cool bild på Kerstin! Lite rockabilly frilla.;-)
Nu ska jag blogga och sen glo på film.
Natti natti!