fredag 8 maj 2009

STINA o köket

Det är inte många gånger vi går på stan och ingen kommenterar stinas hår.
Hon verkar ha funderat på det där lite, för när vi var påväg hem från dagis igår stannade vi och pratade med en tant och hon sa " åh vilket fint hår du har"
En stund senare mötte vi en annan tant som hejjade och gick vidare. Stina nästan som visade sitt hår hihi så tanten log väldigt men sa inget.
När tanten hade gått förbi småskrattade stina och sa "Alla gillar mitt hår"
"Varför då tror du?" frågade jag
"Därför att dom gillar mitt hår" säger hon och skrttar ännu mer.
Jag tyckte det var riktigt sött. Nu efter 3½ år med kommentarer har hon funderat o funderat och kommit på att hon är ganska speciell :-)
Här är hon dock med plattat hår. Jag var bara så nyfiken på hur långt håret egentligen är. Så jag använde plattången. Tyvärr så var det trassligt och lockigt nästa dag igen.


Sen filmade jag när hon stod och dammsög hihihi


Kerstin var så söt idag för jag fick sätta upp toffsar på henne.

Köket:
Vi håller fortfarande på och jobbar med köket, det dröjer nog innan vi blir klara. men idag har jag beställt tapeter iallafall. men lister, bardisk, o massa mer är kvar. Här ser ni iallafall en före bild (väldigt stökig!) och en efter bild, inte från samma vinkel, men ändå.


Efter

Blir ganska bra tycker jag :-)

5 kommentarer:

Annica sa...

Supersnyggt kök!!!!

Unknown sa...

Wow! Det blir ju verkligen skitsnyggt!
Nu ska jag äta pizza!
Kraaam!

Mia sa...

VILKET SUPERNYGGT KÖK!!!!!!!!!!!! Åh, vad avis jag blir ;-D

Anonym sa...

oj, vad stiligt. :-) Kram Jenny Augustsson

Pernilla sa...

Det är exakt, precis så jag vill ha vårt kök. Så har jag planerat, med de färgerna och stilen. Snyggt med den typen av kakel med, lite mindre plattor. Vilken bänkskiva har ni? Är det laminat eller äkta trä? Har du några övriga köks-tips?