lördag 6 juni 2009

Kom hit!

Egentligen känns det lite tråkigt att skriva, för jag får ju inga kommentarer, så jag tror inte det är någon som läser min blogg... men men.

Kerstin är iallafall ltie rolig så jag måste berätta.
Vi satt o åt häromdagen och hade en irriterande fluga flygandes runt bordet. Petter försöker fånga den men har inte en chans. Sen flyger den upp på lampan o sätter sig. Då tittar Kerstin upp på den och skriker "KOM HIT" och vifftar med armen så att den ska fatta att den ska komma ner så vi kan fånga den.

3 kommentarer:

Sataya sa...

Haha Barn är ju allt för söta:)
Kan tillägga att jag läser din blogg så fort jag hinner:)

Unknown sa...

Jag läser oxå din blogg!:-) Och Vet att Linda, Tessan och några till gör det oxå.
Kram!

Mia sa...

Jag läser!!! Är bara skruttig på att kommentera... ska försöka att skärpa mig!!! Tack för idag!! Kramiz