torsdag 30 oktober 2008

Det är alltid så typiskt!!

I förrgår ringde dom från brux och behövde någon som kunde hoppa in och städa tors, fre, mån o tisdag och det passade mig bra. så jag var där igår på upplärning osv.
Jätte rörigt och jag kände att jag kommer garanterat gå vilse många gånger eftersom det är så stort!
Jag var lite butter och grymtig igår för jag gick och tänkte på allt jag skulle komma ihåg och gå dit, städa där, men inte där och hinn innan dom ska ha fika osv. Jag gick o la mig strax efter 8 för att jag skulle vakna pigg vid 5 (skulle börja 6) men sov jätte dåligt, först pga alla tankar och nersoviteten och sen kom stina in till oss rätt tidigt och har legat och skruvat sig.
Kl 4 säger ungen att hon vill gå ner!!! Andra natten på raken. Fattar hon inte att man ska sova?!
Vi ligger kvar och kämpar med att hon ska somna om, men vid 5 då jag ska gå upp får hon följa med och då vaknar självklart Kerstin oxå.
Men det var ju itne det jag skulle berätta.... hela natten kände jag att något var på gång, och självklart när jag vaknar har jag feber och ena örat bara dunkar dunkar och kroppen värker.
Så typiskt!
Jag fick ringa Brux och säga att jag var sjuk och dom blev ju inte glada. Känns som om jag sumpat min chans att få jobba extra där någe mer.

Nu ska jag försöka sova innan jag måste gå och hämta barnen på dagis. Petter stannade hemma länge i morse så han kunde lämna dom, så han har bilen. Suck. Alvedon!!!!

1 kommentar:

Annica sa...

Attans vilken otur!! Vad har de sagt på jobbet, får du vara kvar? Det var ju annars toppen att du fått tag i ett jobb.

Mår du bättre nu? Jag hoppas det! Jag ska försöka tjata på Kristoffer att han ska upp till Ö-vik o jobba. Om inte annat vore det kul att boka in ett par dagar hos er. Men just nu så jobbar, jobbar o jobbar Kristoffer hela tiden....

Kram på er