lördag 25 oktober 2008

målen...

Ja, hur kämpar jag på egentligen med målen?!

Mary Kay har jag uppnått! Sålt för ca 9000kr på bara 4 träffar! Så det är jag jätte glad för, nu får vi se om jag kan få det att rulla på.

Vikten går ju inte alls bra! Jag var duktig i början på veckan och gick ner nästan 1 kg!!! MEN så sitter jag här med min chips skål och går tillbaka det igen...

Och det sita målet har jag tom glömt bort hahahah

Hur ska det gå när vi ställer om klockan!? Kerstin vaknar ju senast 6.30, så kommer hon vakna halv 5 imorrn..... hur ska det funka på dagis!? hon kommer aldrig orka fram till lunch. hon som har haft så svårt att klara det redan nu. vi får kämpa på och försöka hålla henne vaken länge imorrn och på måndag.

äntligen har jag fått tillbaka min mobil! efter att ha haft den borta 2-3 månader så fick jag nu en ny. får se om den funkar. Det jobbiga är bara att lägga in alla nummer igen och se till att dom blir rätt :-)

Inga kommentarer: