fredag 3 oktober 2008

Varför får inte jag flyt någon gång?!

Det låter som om alla har sånt flyt med massor, jobb, pengar, vinster osv men här skiter sig allt bara.
Har bara 1 mån kvar med föräldrapenning sen vet jag itne hur jag ska trolla fram pengar. A-kassa kan jag inte få om jag inte avvecklar mitt företag.
Våran bröllopslokal visade sig vara dubbelbokad och dom andra var före så vi måste antingen hitta en annan bra lokal eller byta datum.
Kompisar som mår dåligt för det ena och det andra.
Petter är aldrig hemma.
suck....
Jag vill bara att allt löser sig NU

1 kommentar:

Annica sa...

Stackare... låter tungt. Men jag är säker på att allt ordnar upp sig. Ni kanske hittar en ännu bättre lokal, vem vet? Jag håller tummarna att det dyker upp jobb till dig snart. Kramar från oss i E-tuna (som aldrig vinner pengar eller ens har ett bröllop att planera)