torsdag 9 oktober 2008

visst är jag snygg!?



<---bilden hamnar på min hemsida




Det finns en bra anledning till att jag håller i kameran....jag är hopplös framför! Jessica hjälpte mig med smink, hår och sen tog kort på mig. Jätte tack Jess! Men jag blir inte bra på kort... hur sk det gå p bröllopsbilderna sen?!



Kerstin har börjat inskolningen nu o hon är faktisk jätte duktig, fröken fick byta blöja o klä på och dessutom ta henne i handen och gå ut och leka! Men oj så trött hon blir av att vara på dagis.

Jag känner att jag msåte ta mig ur denna depp-situation och måste strukturera upp mig. Så bra att K snart går på dagis på riktigt så att jag kan försöka hitta jobb och utveckla det jag har.

  • Företaget: måste dra in massa pengar!!!! Målet är att ha 48st fotograferingar innan jul! Det är i typ 6 fotograferingar söndagar o 2 tisdagar i nov o dec.
  • Mary Kay: På 2 veckor ska jag ha 8 klasser *iiihhh* kan man hoppas på att man säljer för 500-1000kr per gång? Hoppas på att få ut 3000kr.
  • Vikten: gå ner 5 kg till jul! Det är typ 0,5kg i veckan.

Nu är det nattningdax av Stina

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vännen du är ju skitsnygg! Och du kommer bli supervacker på bröllopskorten!

Jag lovar att du kommer hitta ett jobb och Kerstin kommer må så bra av att få vara på dagis.

Och varför måste du gå ner så mycket?! Det finns ju korsetter!;-)

Kram på dig!
/Latmasken

Annica sa...

Du ser ju strålande ut på bilderna! Liksom Jessica skriver så kommer du bli supervacker på bröllopsbilderna - inga tvivel om det!

Vad skönt att inskolningen går bra. Snacka om att du har fullspäckat schema till jul!

Kram kram