söndag 18 oktober 2009

loppis

Har ju i helgen avklart min del i loppisen. Jag o Emma var är 10-14 både lör o sön och fick faktiskt sälja en hel del. Trodde aldrig det skulle komma så mycket folk. Det var lugnare idag. vi satte målet på 5 handlande kunder och det blev kanske7-8, men dom som kom handlade för rätt så mycket pengar :-) Så, vi är nöjda med helgen.
MEN helgen har sprungit iväg utan att man hunnit något annat. Städa`?! flera skol uppgifter skulle behöva göras osv....
Jag har dock bestämt mig att 30-60 min om dagen (vardagar, på helger är det självklart mer) ska jag verkligen engagera mig i barnen 100% annars blir det lätt att man sätter dom i lek så att ma nsjälv kan få något gjort. Så idag la vi 100 bitars Puh pussel och gjorde lövtavlor :-)

Nej, nu harj ag äntligen lyckats slå på tv 3 när det är top model!!!

Inga kommentarer: