onsdag 14 oktober 2009

Varit bara Laila

Nu har jag fått passa på och varit bara Laila under en vecka på Mallorca med skolan och jag ska sluta tjata, för jag är inte hel utan min familj.

Visst var det skönt att åka iväg utan allt tjat o gnat, men jag satt ändå och funderade på vad barnen gjorde och hur Petter hade det, nynnade på Lollo o Bernie sången. Jag verkade säkert som den tråkigaste i världen som inte ville parta o dricka hela nätterna, men ärligt talat så får jag inte ut något av det, förutom en trött morgondag.
Jag önskar jag kunde släppa loss och festa som dom andra, men jag tycker inte det är roligt längre. Jag har gjort mitt festande och jag har haft skitkul, men på mallis hade jag roligast när jag och Sofia gick förbi spelhallen påvägen hem och spelade airhockey!

Resan i sig var bra, jag blev lite brun (!), fick sovmorgon varje morgon till 8.30, fick en inblick i charterturismen, kunde köpa Bernie till mina barn :-)

Det var helt underbart att komma hem, helt slut efter 13 timmar på resande fot, men hem till 2 barn som blir så glada av att se en och en man som bara är så go att krama på!

Det finns inget som slår att på kvällen få gå in till barnen och se dom sova så sött och sedan krypa till kojs med sin man och somna i hamns famn.

Borta bra med hemma bäst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

SJälvklart så är det borta bra men hemma bäst! speciellt när man har familjen hemma ;) Hoppas du har haft det bra, blir avis på dig :)

Sanber sa...

Är Sandra lite för trött eller sentimental när hon böjar gråta åt ditt inlägg?? hahha
det låter så mysigt...å du låter så kär!
jag gillat!! :D