fredag 16 oktober 2009

tyst....

Vaknade imorse och kände hur mycket jag skulle få gjort idag!
går ner med Kerstin och laddar upp.... sen kommer Stina ner och får inte fram ett ljud.
Ungen har tappat rösten. JIPPI skulle man kunna säga, men jag tänker bara nej, då måste hon vara hemma idag och då kommer jag absolut inte hinna allt det jag måste hinna idag.

Nu har rösten kommit tillbaka, hon har fortfarande mörk whiskey röst, men pratar istället för väser. Men vi har haft det supertrevligt! Jag känner verkligen att jag saknar mina lediga dagar med barnen.
Stina har hjälpt mig välj ut leksaker som ska säljas på loppisen, sen har jag och Kerstin tittat på Emil och nu efter lunchen har vi gjort chokladbollar! Mums!

Som student har jag inga VAB dagar, fattar inte alls varför. Jag skulle få ut mer pengar om jag fick vabba en dag, men jag antar att det är för krångligt att ta bort en dag från studiemedlet och lägga till en vab dag...

Nu står Kerstin och diskar och stina leker på sitt rum, härligt härligt!

Inga kommentarer: