lördag 24 januari 2009

Det här kan minstingen

Gissa vilka ord min 1½ åring kan?! Man gissar på hej hejdå, docka, lampa osv.... hon kan det (förutom lampa) men sen så säger hon:
Ping = spring
Hejja = man ska hejja på här hon springer
Ien = spring igen!
När Annica var här drog hon med henne precis på samma sätt som Stina gör för att springa runt runt och jagas.

Sen kan hon säga Bajs oxå och har faktiskt bajsat på pottan en gång!!! Kissa där gör hon så fort man tar av henne böljan. Sen att det kommer på andra ställen oxå det är en annan sak.

När vi ändå är inne på bajs så kan jag inte bajsa.... tagit spruta i rumpan o piller men ändå kommer inte magen igång. och det enda doktorn sa var att jag inte fick bli hård i magen. snacka om låsning....

Idag har jag faktiskt fått tagit det lugnt, sett halva Sex and the city filmen :-)
Sen går jag o lägger mig tidigt o tittar på avsnitten, så snart får du tillbaka boxen Jessica. Fast då kommer det kännas tomt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ajaj, vad jobbigt att inte kunna bajsa... Hoppas det kommer snart.:-)

Och vad mycket hon kan Kerstin! Loa kan typ säga "skinka" för det älskar han. Och igår fick vi honom att säga "drake". Annars så låter det bara "mamma, mamma, mamma, mamma"...

Hihihi, du får börja titta på nån annan serie! Typ Dexter eller nån.;-)

Kram!