söndag 11 januari 2009

Huvva!

Mätte mig idag för bröllopsklänningen, så nu är det superbanta som gäller.
Har känns mig super tjock idag, redan innan måttbandet kom fram och det bevisade ju bara att jag kände rätt.
Så Annica, det lär ju inte bli någe svull när ni är här, bara smalmat och friska promenader! hihih kan ju försöka få grabbarna att förstå, men petter fattar verkligen inte att jag inte klarar av att hålla mig borta från kladdkaka..... som han bakade igen ikväll när vi hade gäster. smällde i mig mest av alla. suck suck suck

1 kommentar:

Annica sa...

Hmm, det är nästan lite elakt av Petter att göra kladdkaka när inte du får smaka. Hälsa det ;)

Jasså, vi ska inte svulla när vi kommer. Vad ska vi då göra? Nä, det blir bra det. Jag har de senaste dagarna haft dåliga dagar när det kommer till att vara hälsosam. Så lååånga promenader och god men nyttig mat blir toppen tycker jag!

Snart ses vi! Kram