torsdag 8 januari 2009

Jag rockar fett!

Tack för er uppmuntrande ord, men jag tror inte att jag blir så mycket roligare :-)
Vi får väl dricka lite vin när ni kommer upp Annica!

Jag rockar fett! Har precis kommit på att jag ska börja rocka rockring!
Och jag kan fortfarande. När jag var liten stod jag hela lunchrasten och rockade.
Nu har jag stått i ca 15 min utan att tappa den. Inte illa för en 31åring!
Läste på aftonbladet att om man kör i 20 min varje dag så bränner man en hel del, hoppas iallafall på att få lite muskler o kanske tappa nån cm.

2 dagar utan godis eller bröd! Har svårt att ändra mycket mer på maten för jag vill inte ge några ideer till barnen, så jag äter samma som dom.
Nu jäklar!

FAST kladdkakspetter står i köket och gör en kladdkaka med choklad på!!! Kan man var mer taksig!? Fast han gör den för att ta med till jobbet ,men den luktar iallafall underbart. suck

Inga kommentarer: