fredag 23 januari 2009

Nu har jag plastikopererat mig

nu har jag plastikopererat mig, fast tyvärr inget sånt som man skulle önska, typ större bröst, lyft på ögonen, fettsugning, nej, underlivet. Barnen var ju så stora och förstörde en del, så nu är det fixat. Men jag har så ont nu, kan inte röra mig alls, känns som om man fött 3 ungar till!
Operationen skulle t 30-45 min men tog 90 min istället!!! Ryggbedövningen började släppa mot slutet så jag kände hur fingrar jobbade men det gjorde iallafall inte ont, fast jag var skiträdd för det!
Fick stanna kvar över natten för jag mådde så illa och hade yrsel plus att dom inte släpper hem någon som inte kan kissa själv. Nu har jag fått kläm på det plus att jag mår bättre men ont gör det iallafall. Knaprar tabletter hela tiden och kan inte alls ta hand om barnen. Tur att svärföräldrarna är här och hjälper mig.

2 kommentarer:

Annica sa...

Oh my! Låter inte skönt. Stackare... Jag kommer ihåg hur det kändes dagarna efter förlossningen. Och det var inte kul... Vad skönt att du har avlastning. Hoppas du har bra filmer att kolla på. Passa på att bara VILA nu när du har möjlighet. Kram

Unknown sa...

Hej gumman!
Hoppas du inte har allt för ont... Hör av dig om du vill att jag ska komma förbi med en massa filmer!;-)
Kraaam!