söndag 8 mars 2009

Hoppa hoppa!

Idag har vi varit till Airworld med Sandra o hennes 3 barn :-) ett bonusbarn. Stina var helt tokig, klättrade och åkte allt! Kerstin kom igång efter ett tag och åkte faktiskt riktigt höga kanor.

Själv hoppade jag sönder en tand! eller inte på riktigt. jag har ju trott att jag har bihåleproblem för jag har ont i "ansiktet" o tänderna. Men påvägen hem tittade jag i spegeln o ser ett stort HÅL i tanden!!!! ajaja, både för plånboken o tanden. Jag har ju aldrig haft hål, men kan tänka mig att det är såhär det är. blir ju lite rädd när jag tänker på att jag måste LAGA! tanden.

Annars i helgen har vi tittat på köksideer, drömmer tom kök nu! hur svårt kan det vara att hitta rätt kök!? Det svåraste är väl att hitta ett till rätt budget. Vi vill inte lägga ner FÖR mycket, vilket tyvärr verkar vara svårt till o med hos ikea.
Drömmen för mig är ju att fixa köket, köpa stort badkar och få åka på en resa :-) men det får jag nog drömma länge om. Vi måste måla fasaden och fixa ett tak till trappen....kanske en sista minuten resa? eller iallafall några nya kläder?
Visst låter det som om jag vunnit pengar? det känns nästan som det eftersom lånet gjorde att vi har pengar på kontot och en lägre månadskostnad.
Nu har jag en trött Kerstin som ligger på golvet och gnäller, slår med ena handen och biter sig själv i den andra..... varför?!
blev visst diskad på utmaningen. Skrev ju Lovisa på 2 ställen. Ändrar mitt sista inlägg om vad man skriker: Lägg av!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Nu gills det!:-D

Vad kul ni verkar ha haft på Airworld.:-) Vi har bara varit hemma.
Lars jobbar ju natten i helgen. Han sov till 14 idag. Sen hann han inte vara hemma så länge, åkte till jobbet vid 17. Så jag är hemma och har det tråkigt med barnen. Men det är faktiskt rätt skönt att ha det tråkigt ibland...:-)
Ha en mysig kväll!
Kram!

Mia sa...

Det låter som en kul dag! Själv har jag haft W på slalomskidor för första gången. Antagligen kommer både han o jag att vara ganska möra i benen i morgon, men det gick faktiskt över förväntan!!! Ha det bra!! Kramiz

Annica sa...

Vad roligt det såg ut! Undrar om det finns något liknande här i krokarna?

En kompis till oss har köpt sk utställningskök som köksleverantörer har haft och sedan ska byta ut mot en ny modell. Tror han fick det för ungefär halva ordinarie priset, och då är ju allt hopmonterat och klart! Kanske värt att kolla upp?

Jag slår en signal senare idag och ser om du är hemma!

Kram