onsdag 18 mars 2009

snabbt inlägg

Måste bara passa på och skriva nu samtidigt som jag lyssnar på Kebabpizza från förra årets melodifestival.... jag lyssnar på musik för jag ska ha första barndansgruppen ikväll och letar nu musik som passar, ok, kebabpizza kanske är lite vår att dansa till, men takten är bra tycker jag.

Var iväg till Beijer idag och köpte kakel!!! Vitt kakel, matt, och nästan svart fogmassa, allt inkl alla grejer runt omrkring som man måste ha gick på under 900kr! tycker det var rätt bra. Fick 25% på 99kr kakel! Visst hade det kanske varit roligare med färg på kaklet men vitt kommer man inte tröttna på och det var billigt ju :-) Tur att Jessica var snäll och skjutsade dit mig (petter har bilen) och hjälpte mig att välja o bära TACKAR Jessica!

Fattar inte vad som hänt idag, om det är så att det är vårkänslorna på folk, men jag har haft 3 som ringt idag och frågat om bröllop!

2 kommentarer:

Annica sa...

Vitt kakel är ju super. Om jag skulle göra om vårt kök idag skulle jag helt klart välja vitt. Tidlöst!

Kram

Teresia Svahn sa...

Halloj, Vitt kakel är ju super, det finns ju oändliga möjligheter då.
Har ni planerat om hela köket eller?
Vet ju att ni var lite oense där :-)
Kram på er