onsdag 8 april 2009

sjukstuga

Tror det är någon som inte vill att vi ska åka bort.
Kerstin kräktes natten till tisdag och idag kom petter hem från jobbet för han kräkts där.
Och vi som ska åka imorgon, men då lär väl jag eller stina ligga dåliga. suck!
Jag som verkligen längtat efter att få åka till Stockholm!
Och Stina som tjatat om att åka till mormor och morfar varje dag den senaste veckan.

Måste bara skriva att kerstin har sagt sin första mening ihop byggd med 3 ord.
JAG VILL BADA!
Stinas första var: Casper putta mig.
Det är roligt hur dom utvecklas.

Nu busar dom tillsammans. Kerstin ska lägga en badboll bak på flaket på stinas trehjuling men när stina cyklar iväg trillar den ner och dom skrattar.

Nu, bara nån sekund senare är skrattet utbytt till Nej! MIN!!!!

Det gick otroligt bra att bada förreseten :-)

1 kommentar:

Teresia Svahn sa...

Magsjuka? inte kul.
Håll tummarna i morron :-)