torsdag 2 april 2009

smsblogg

jag önskar man kunde skicka sms till sin egen blogg som publicerades på en gång!
för då skulle jag uppdatera min blogg jämt jämt.
kommer på så mycket att skriva under dagen, men nu när jag väl sitter här så är det bortblåst.

Kommer iallafall ihåg en sak. Ni som bor söder ut och känner attvåren kommit långt, ni har runt +10grader och säkert vägar där barnvagnen rullar lätt!
Visst, vi har haft ganska varmt idag, men man måste iallafall ha mössan på sig :-)
Men slasket och gruset på vägarna gör att vagnen rullar SÅ tungt!!!
I och för sig får man väl bara räkna det som bra träning. för idag har jag varit duktig!
Gick till dagis, till studion, var tvungen att gå hem och hämta en licensnyckel, gick tillbaka till studion, till dagis och sen hem igen. Så det kanske inte är så otroligt hemskt att jag smällt i mig 1/3 dels mörk chokladkaka och en bulle?!?
Men sen har jag faktiskt tränat ÄNNU MER! Var iväg på BodyJam och det var så himla kul! Visst var det jobbigt, men det hinner man itne tänka på när man måste koncentrera sig på stegen och bara dansa hela passet :-) stor smile hihih

Stina har börjat tjata om att åka till mormor och morfar, fast det gör ju jag med. En vecka kvar nu.

Kerstin hon är så rolig, hon kommer gående mot en långsamt, med händerna i högsta hugg och världens busigaste leende och så kittlar hon en.

Undra om man får gå och sova före 21?

Inga kommentarer: