söndag 8 februari 2009

4 cm!!!!

Nu har jag bestämt mig för att beställa från Kina iallafall. De andra klänningarna var fina, men alla hade något som inte kändes helt hundra, så det blir klänningen till höger :-)
När jag var och provade igår så passade vi på att mäta,mitt midjemått lite fort, i klänningen och då var det 4 cm mindre än vad vi hade mätt och tänkte beställa från Kina! (INTE pga jag har gått ner i vikt, snarare tvärtom har jag gått upp i vikt, men klänningen drar åt så underbart så tom jag ser smal ut) Det blir ganska mycket för stort! Nu vet jag inte alls hur jag ska göra för att mäta rätt.



Appropå cm... här har det kommit betydligt mycker mer än 4 cm snö!!!! Det var tom svårt att öppna dörren :-)


Idag känns det som om dagen går väldigt långstamt! Fast jag har hunnit städa lite i köksskåpen, satt in kort i album, beställt 161 nya kort och lite mer. Nu väntar vi på att mamma och pappa ska komma hit. Inte det roligaste vädret att köra i direkt.


Jag ska bli duktigare på att lägga in bilder här i, det blir väl lite roligare att läsa då?

Inga kommentarer: