onsdag 25 februari 2009

Utmaningen

*UTMANING*
1-Tre jobb jag har haft
fotograf, danslärare, resesäljare

2, Tre platser som jag har bott/bor på:
Stockholm, Mooloolaba (Australien), Leon (spanien

3, Tre saker jag gillar att se på TV:
Top model, Dora (då är barnen så lugna!), Sex in the city (dvd)

4, Tre favoriträtter
Våfflor, kött o pommes, mackor!!!!

5, Tre platser jag skulle vilja vara på just nu:
Varmare breddgrader, i en massagestol, på en shoppingrunda med någon annans plånbok

Jag utmanar: Annica, Teresia , Sanber

2 kommentarer:

Mia sa...

Av nån anledning kan jag inte lämna kommentar på din bröllopssida...:-/.

Vad jag vill skriva där var ung det jag sa till dig itel att jag är jätteglad, överraskad, känner mig utvald, att få er inbjudan att dela er stora dag med er!!!!

Tack snälla!!!!!!!!!!

Kramiz Mia

Annica sa...

Hej!
Jag kan inte heller lämna kommentar märkte jag nu. Jag skrev att vi blev jätteglada när vi fick inbjudan till ert bröllop och att vi absolut kommer! Men vet inte om det räknas som ett godkänt osa att svara via bloggen!!?

Kram kram