torsdag 12 februari 2009

vad svårt det var!

Jag kan inte komma ihåg lösenord! Nu har jag ju två bloggar och det var svårt att komma in p den här igen efter att ha skrivit i bröllopsbloggen!

-24´C igen! fattar inte att det ska vara så kallt här! Har inte varit ute på flera dagar nu, fast det är strålande sol och jätte vackert. MEN vi är förkylda hela bunten så det är nog bäst att stanna inne.

Något mer jag inet kan fatta är att jag inte kan sluta äta gott! Varje kväll nu när mina föräldrar är här har vi ätit chips, kladdkaka, godis osv och jag proppar i mig!!! törs verkligen inte ställa mig på vågen. MEN jag har sagt att på måndag börjar storbantningen IGEN IGEN IGEN plus att jag ska försöka använda min dammiga crosstrainer. Tror att jag kan köra med den utan att det ska göra ont i stygnen.

Måste bara visa min älskade lilla Kerstin som är så trottsig nu! Vad jag än säger är det NEJ! Fast jag har testat och hon kan faktistk säga ja, och har koll på vad hon svarar på. Jag frågade om vi skulle tvätta munnen NEJ! byta blöja NEJ! bada JA :-)

Inga kommentarer: