torsdag 5 februari 2009

På utflykt med barnen

Idag efter dagis åkte vi på utflykt till en Strutsfarm!
Jag sa till Stina att vi ska titta på stora fåglar som inte kan flyga och det tyckte hon lät jätte spännande. Väl framme köpte vi strutsfilé till mina föräldrar (ca 500:-/kg!!!) och letade efter dom stora fåglarna. Pga snön kunde man inte gå så nära, men vi såg dom, eller iallafall JAG såg dom. Barnen lekte med katterna!
Vad berättar dom för pappa när han kommer hem?! Jo att dom klappat så söta katter!
Nåja, vi åkte ju dit för att handla åt föräldrarna.

Nu har jag fått problem! STORA problem hihih fast ändå roliga.
Jag hade ju bestämt mig för vilken klänning jag skulle gifta mig i. Men så igår åkte jag med en kompis som skulle prova klänningar och jag är ju inte den som bangar för att prova bröllopsklänningar och så hittar jag inte bara EN utan TRE fina klänningar för bara 2000kr!!!
Så nu har jag svårt att välja. Jag fick en favorit av dom tre igår, men ska tillbaka och prova alla igen på lördag.
Men ni som läser det här kan väl rösta på vilken ni tycker är snyggast. Det är alltså den "gamla" och den bästa av de nya.
Som ni ser är dom ganska lika, priset skiljer sig typ 1500kr. Den högra skulle jag ta bort blommorna där uppe.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad snygg du är! Den högra vinner omröstningen hemma hos oss! Men vi tycker båda att den blomman passar jättebra där på det tyget! =)

Annica sa...

Wow! Du ser ju ut att vara i toppform redan!

Jag röstar också på den högra!

Kram