lördag 28 februari 2009

så dålig tajming!

Fattar inte hur dålig tajming man kan ha!!!
Jobbmässigt är det ju heldött såhär års, men idag har jag 3 bröllop!!!
vaknade igår med nästan 39 graders feber...
Idag var den nere till 38 så med alvedon har jag fått ner den mer, men halsen rosslar och näsan snorar. Desstuom är det 2 som vill fotas ute, det är toppen vackert med strålande sol, MEN det var -20 i morse, nu är det väl runt -10 i solen iallafall.

Mer dålig som hänt, kylen har gått sönder. så igår var det bara att gå till banken och låna pengar så vi har råd att köpa ny.

dumma barn har jag oxå. Stina stod uppe i trappen och höll i en sån där stor boll som man sitter o hoppar på och håller i sig i två öron och kerstin var påväg upp i trappen. Jag sa till stina att hon INTE fick kasta ner den. Vad gör hon då när jag går därifrån i 2 sekunder. Hon kastar den självklart! som tur var tog jag kerstin med mig så det gick bra, men det är svårt att skrika och bli arg på en unge när man nästan inte har någon röst.

suck

Inga kommentarer: